اهمیت تولید محتوای بصری روز به روز در حال افزایش است. تولید محتوای بصری به دلیل محبوبیت و جذابیت بالایی که دارند مسیر صعودی خوبی را در پیش گرفتند و در این راستا ابزارهای کاربردی و جدیدی هم وجود دارند که به این روند کمک میکنند. اینفوموشن یکی از این ابزارهاست که به تازگی در دنیای محتواهای تصویری وارد شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.
مراحل ساخت یک اینفوموشن کاربردی و جذاب، وقتی نوبت به ساخت اینفوگرافیکهای متحرک جذاب میرسد، باید چند نکته ساده را رعایت کنید. همه تجسم دادهها به صفحه اول نمیرسند و شما باید هدف، مخاطب، منطق، رنگها، سایهها، تضادها، سبک و میزان طنزی را که میخواهید اضافه کنید در نظر بگیرید. در ادامه چند مرحله را به شما خواهیم گفت تا بتوانید اینفوموشنی بسازید که تعامل زیادی با مخاطبان داشته باشد و به راحتی ویروسی شود.
آشنایی با تعاریف اینفوگرافیک، موشن گرافیک و مراحل ساخت اینفوموشن، همانطور که از نام اینفوموشن پیداست، ترکیبی از اینفوگرافیک و موشن گرافیک باعث ایجاد چنین اسمی برای این عضو تازه وارد شدند. اینفوگرافیک و موشن گرافیک هردو از شاخههای اسم و رسمدار این حوزه هستند و شاید به همین دلیل، اینفوموشن با استقبال خوبی مواجه شده است. اما شاید برای اولین بار باشد که اسم اینفوگرافیک یا موشن گرافیک را میشنوید، پس لازم است تا قبل از هرچیز به توضیح این دو بپردازیم و سپس اینفوموشن را برایتان شرح دهیم.
اولین سوالی که باید برای داشتن یک برنامه خوب در اینستاگرام از خود بپرسید این است که چه محتوایی در مخاطبان شما اشتیاق بیشتری ایجاد میکند؟ به جواب این سوال تا حدودی پرداختیم و مشخص است که در نهایت با آزمون و خطا باید محتوای ایدهآل صفحه خود را پیدا کنید. اما بعد از این مرحله قرار است چه اتفاقی بیافتد؟ مرحله بعدی که برای کاربران خود در نظر دارید چه چیزی است؟ در استراتژی خود جایگاه خاصی را برای کال تو اکشن مناسب در نظر بگیرید.
داشتن استراتژی دقیق و مناسب، چه تاثیری در رشد و ارتقای صفحه ما در اینستاگرام دارد؟، به طور کلی برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش بازدید در اینستاگرام باید مخاطب خود را به خوبی شناسایی کنید و در ادامه سعی کنید با تولید محتوای مناسب و جذاب برای آنها، به مرور زمان توسط کاربران بیشتری شناخته شوید. در ادامه سعی میکنیم نکاتی را در راستای داشتن استراتژی درست و دقیق در اینستاگرام معرفی کنیم.
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست و از چه زمانی ایجاد شده است، آیا تابهحال نام خود را در گوگل سرچ کردهاید؟ ممکن است ببینید عدهای از شما نام بردهاند و این برای شما تبدیل به دغدغه شود که آیا دیگران دقیقا آنطور که خودتان میخواهید درموردتان صحبت میکنند؟ دقیقا در چنین نقطهای است که بحث پرسونال برندینگ مطرح میشود. به این نکته توجه داشتهباشید که برند شخصی شما صرفا برای مطرح کردن نامتان نیست، بلکه ابزاری است برای نشان دادن قابلیتها و تواناییهای شما. پس لازمه personal branding داشتن توانایی و ظرفیتهای جالب توجه است. وقتی در مورد برند شخصی صحبت میکنیم، در تلاشیم آنچه را که هستیم نمایش دهیم. پس باید سعی کنیم این موقعیت واقعی باشد. شما با رعایت این موضوع اعتبار کسب میکنید. برند شخصی شما ترکیبی از مهارتها و تجربیاتی است که دارید.